Toto je záhlaví Vašich stránek. Text můžete změnit v administraci v 'Nastavení stránek'.

Zahradní železnice

P1130099.JPG
Drážní podklad "dřevní vlečky" a začátek horního nádraží Bóďov s osvětlením.
P1120832.JPG
Drenáž, obrubníky, slaboproud, průchodky el.kabeláže, vodařina. Vše se musí natahat před pokládkou tratě.
P1130113.JPG
Zaměření a přesuny kubíků terénu.
Kopie - JH2A_1.jpg
Rok 2013
Projekt zahradní či parkové železnice o rozchodu 184 mm (7 1/4") dozrává do fáze realizace. 
Přípravné práce obnášející projektovou dokumentaci, zaměření terénu a prvotní přesuny hlíny byly zahájeny. 
S ohledem na velkou svahovost pozemku předpokládáme stoupání kolem 20 promile. Tomu musí odpovídat výkon a adheze lokomotivy. 
V plánu je stavba akumulátorové repliky parní úzkorozchodné lokomotivy U47.001 z roku 1907 (viz foto níže), v měřítku 1:4 . Tomuto období by měl odpovídat i vzhled a vybavení tratě.
 
Na konci léta jsou již nařezány pražce pro pokládku prvního úseku - "dřevní vlečky" a přilehlé zastávky "Tichov Paseky".
Současně probíhá betonáž základů "montážní haly a vývojové dílny v jednom".
Jelikož nás netlačí čas, není termín spuštění prvního úseku do provozu pevně stanoven. 
Každopádně je to běh na dlouhá léta a tak o zábavu máme postaráno. 
Pro nedočkavé přikládáme odkaz na video těch, kteří nás již ve svých projektech nepatrně předběhli:
http://www.youtube.com/watch?v=vgzuiz5RkHY
 
JHM990925A.jpg
Toto je zápatí Vašich stránek. Text můžete změnit v administraci v 'Nastavení stránek'.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one